Thursday, 9 October 2008

6th Indonesia International Open 2008

Pasukan Bowling Elit Malaysia akan berlepas ke Jakarta, Indonesia pada 16 Oktober 2008 bagi mengharungi cabaran 6th Indonesia International Open 2008 yang berlangsung pada 13-20 Oktober 2008 di Senayan Bowling, Jakarta. Saya telah di amanahkan oleh Kongres untuk memikul tanggungjawab sebagai Pengurus Pasukan dan ianya agak mengejutkan kerana saya mempunyai tempoh yang singkat untuk membuat persiapan. Di sebaliknya saya juga rasa bersyukur kerana jurulatih yang turut serta adalah Saudara Holloway Cheah, seorang jurulatih yang sangat berpengalaman dan beliau bukan asing bagi saya untuk menyesuaikan diri kerana kami pernah bersama-sama sewaktu di temasya Sukan Asia di Doha 2006 dan Sukan Sea di Bangkok 2007. Harapan saya agar pemain-pemain dapat memberi persembahan yang terbaik sewaktu di sana nanti.

Mohd Hisham Mohd Nor.

No comments: