Thursday, 26 March 2009

Lama Menyepi

Sudah agak sekian lama saya menyepi dari menulis terutama di dalam blog ini. Saya agak sibuk beberapa ketika ini sehingga menghadkan waktu saya untuk menulis blog serta memberi pandangan berhibung dengan sukan terutama di peringkat kebangsaan. 2 minggu kebelakangan saya sibuk menguruskan perjalanan pemain luar negara yang menyertai 32nd Canon Malaysian International Open 2009 yang berlangsung di Megalanes Sunway, Petaling Jaya. Ianya merupakan acara tahunan anjuran Kongress Tenpin Bowling Malaysia. Ramai pemain-pemain profesional dari Amerika Syarikat telah mengambil bahagian dan ini telah memeriahkan lagi kejohanan tersebut. Diantara pemain tersebut Bill Hoffman, Lucas Wiseman, Cassidy, Linda Barnes, Carolyn Ballad yang sebelum ini saya hanya mengenali melalui kaca TV. Pemain-pemain Thailand, Singapura, UAE, Taiwan, Hong Kong, Indonesia, India juga tidak ketinggalan menyertai kejohanan pada kali ini.

Projek seterusnya adalah kejohanan bowling jemputan Kelab Bowling Kastam Putrajaya yang akan diadakan pada 28 Mac 2009. Diharap ahli-ahli kelab sama-sama memeriahkan lagi kejohanan pada kali ini.

Mohd Hisham Mohd Nor.

No comments: