Monday, 1 June 2009

Jawatankuasa OCM 2009/2011

Saya ingin merakamkan ucapan tahniah kepada semua calon-calon yang dipilih serta menang tanpa bertanding pada pemilihan OCM yang lalu. Hampir kesemua jawtankuasa adalah dari barisan yang lalu kecuali Datuk Sani yang menang bagi jawatan Naib Presiden dengan jumlah undi yang tertinggi. Walaupun beliau cuti selama sepenggal, namun populariti beliau tetap utuh dan sentiasa diingati dikalangan perwakilan-perwakilan.

Sewaktu beliau bertanyakan kepada saya, perlukah saya bertanding? Saya tanpa memikir panjang mengatakan Datuk sewajarnya bertanding dari dulu lagi. Setelah mendapat pandangan beberapa pihak, beliau membuat keputusan untuk bertanding dan nyata ianya membuahkan hasil.

Saya berharap barisan jawatankuasa ini akan berkhidmat dengan lebih aktif serta membantu persatuan-persatuan sukan.

Mohd Hisham Mohd Nor.

1 comment:

RaYzeef said...

http://droslan.blogspot.com/