Friday, 11 December 2009

9th Qatar International Open Bowling Tournament

image

Kongres Tenpin Bowling Malaysia (MTBC) telah mengambil keputusan untuk menghantar pemainnya beraksi  di 9th Qatar International Open Bowling Tournament yang akan berlangsung dari 12-19 Disember 2009.

Sekali lagi saya diberi kepercayaan oleh pengurusan MTBC untuk memimpin  selaku pengurus pasukan  kebangsaan. Saya mengucapkan terima kasih kepada pengurusan MTBC diatas kepercayaan yang diberikan dan insyaallah saya akan memikul tugasan ini dengan penuh tanggungjawab.

Skuad Elit pada kali ini terdiri dari pasukan lelaki sahaja dan jurulatih yang turut serta adalah Ben Heng, bekas pemain Kebangsaan. Pemain yang  akan beraksi pada kejohanan ini adalah Zulmazran, Alex Liew, Daniel Lim, Aaron Kong dan Shafiq Ridhwan Malek.

Kejohanan ini menawarkan hadiah yang lumayan dengan jumlah keseluruhan hadiah bernilai 120,000  Euro (RM602,658.00). Juara akan membawa pulang hadiah bernilai 30,000 Euro (RM150,664.00). Pasukan Kebangsaan akan berlepas ke Doha, Qatar pada hari Ahad ini.

Saya berharap para peminat tenpin bowling mendoakan kejayaan pasukan negara dan ikuti catatan saya di sepanjang kejohanan berlangsung melalui blog ini dan juga facebook.

Mohd Hisham Mohd Nor.

2 comments:

RaYzeef said...

Tahniah tuan Haji, semoga menggondol kejayaan cemerlang dibawah pimpinan tuan.

Nor Amran Abdullah said...

MALAYSIA BOLEH