Saturday, 2 January 2010

Penjenamaan Blog

Mulai hari ini saya melakukan perubahan kepada blog ini yang telah mencapai usia 2 tahun kewujudannya. Catatan blog  ketika ini hanya tertumpu kepada isu-isu yang berkaitan dengan sukan serta perkembangannya. Saya akan memperluaskan catatan-catatan kepada isu-isu semasa seperti ekonomi, sosial dan politik. Pandangan-pandangan dari skop tersebut dapat dikongsi bersama serta ilmu-ilmu baru yang dapat dimanafaatkan bersama rakan-rakan.

Insyaallah pengalaman saya dibidang pengurusan dan perundangan umpamanya dapat dikongsi bersama bersama rakan-rakan. Saya sangat mengalu-alukan komen serta pandangan dari pembaca agar blog ini dapat memaparkan catatan yang sihat dan berfaedah. Ada perkara-perkara saya tidak ketahui dan ada perkara-perkara yang pembaca tidak ketahui boleh dikongsi bersama.

Semoga saya diberi kekuatan mental dan fizikal untuk terus memberi sumbangan idea yang bernas untuk kita kongsi bersama. Insyaallah.

Mohd Hisham Mohd Nor.

No comments: