Monday, 24 May 2010

Sukan Kewangan 2010

Sekali lagi sukan kewangan mengamit kenangan sewaktu saya menguruskan pasukan JKDM pada tahun 2002 hingga 2004. Pemilihan pemain akan diadakan pada 29 Mei ini di Ampang Superbowl, Summit USJ.

Saya mengucapkan tahniah dan syabas kepada Saudara Nadzri Che Ani yang sekali lagi dipertanggungjawabkan menjadi pengurus pasukan JKDM. Walaupun beliau meminta saya untuk meluangkan masa untuk melatih pasukan wanita, kekangan masa tidak mengizinkan saya untuk menyumbang tenaga bagi memperkuatkan barisan pemain wanita JKDM.

Untuk makluman , saya terpaksa memberi komitmen untuk Kejohanan Asian School Tenpin Bowling Championships 2010 yang akan berlangsung pada 5-12 Julai nanti. Komitmen awal telah diberi sejak bulan Mac lagi dan telah diberi kepercayaan sebagai Setiausaha Kejohanan. Disamping itu tugas hakiki yang padat hanya membenarkan saya untuk aktif dalam kejohanan yang tertentu sahaja.

Disamping itu juga saya akan bersama pasukan tenpin bowling Wilayah Persekutuan pada temasya Sukma 2010 di Melaka pada bulan Jun nanti.

Walau apa sekalipun, saya mendoakan pasukan JKDM bermain dengan lebih cemerlang pada temasya Sukan Kewangan kali ini dan bagi pasukan bowling, tempat kedua adalah kedudukan yang terbaik setakat ini. Harapan untuk melihat pasukan JKDM melompat ke tempat yang pertama adalah tinggi dan saya mendoakan kejayaan memihak kepada pasukan JKDM.

Sekali lagi, pemain yang terpilih pada sabtu ini akan bekerja dengan lebih gigih lagi agar sejarah tercipta buat kali pertamanya.

Mohd Hisham Mohd Nor

No comments: