Sunday, 24 October 2010

Terus di beri kepercayaan…

Saya mengucapkan tahniah kepada Y.Bhg. Tan Sri Mohamad Noor bin Abd. Rahim kerana dipilih untuk terus menerajui kepimpinan Persatuan Tenpin Bowling Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (PTBWPKL) untuk penggal kedua (2010-2012).

Saya juga ingin merakamkan ucapan terima kasih diatas kepercayaan yang diberi kepada saya untuk terus menabur khidmat bakti dalam membangunkan sukan tenpin bowling di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Sehubungan dengan itu, saya akan meneruskan khidmat sebagai Setiausaha Kehormat PTBWPKL untuk penggal ketiga(2010-2012).

Insyaallah, PTBWPKL akan terus cemerlang dipersada sukan tanahair khususnya menghadapi Sukma 2012 di Pahang nanti. Kecemerlangan dengan menggondol 4 emas dan 3 perak pada Sukma di Melaka 2010 yang lalu menjadi pendorong kepada skuad bowling remaja Wilayah Persekutuan untuk terus melakar kejayaan pada kejohanan yang akan datang.

Misi saya selepas ini adalah untuk menumpukan kepada persiapan Kejohanan Tenpin Bowling Komanwel yang bakal berlangsung di Sunway Megalanes, Petaling Jaya pada bulan Februari 2011. Disamping itu, saya masih mempertimbangkan tawaran untuk menjadi jurulatih kepada salah sebuah pasukan tenpin bowling agensi badan berkanun di Selangor. Sekiranya saya menerima tawaran tersebut, komitment serta tumpuan yang sepenuhnya perlu diberi kepada pasukan yang bakal dilatih bagi memastikan kejayaan.

Saya berharap agar mendapat kerjasama serta sokongan dari semua pihak bagi menjayakan aktiviti-aktiviti persatuan.

Mohd Hisham bin Mohd Nor.

No comments: